- 3D үзэгдлийг яагаад нээж болохгүй байна вэ?
- Хэрэгслүүдийг таблет/гар утсан дээр нээж болохгүй байна.
- Компьютер, эсвэл хард драйваа солих, mozaBook шинээр суулгах, эсвэл шинэ код оруулах
- Системийн шаардлага
- mozaBook-ийг Apple macOS системтэй компьютер дээр хэрэглэж болох уу?
- mozaBook лицензээ хэрхэн өөр компьютерлүү шилжүүлж болох вэ?
- mozaBook-эд хэрхэн алдааны талаар мэдэгдэж, санал хүсэлтээ илгээж болох вэ?
- Flash контентийг цаашид яаж хэрэглэх вэ?
- 3D үзэгдлийг хэрхэн VR нүдний шилээр үзэж болох вэ?
- Хэрэглэггчийн бүртгэлээ хэрхэн устгаж болох вэ?
- Би хөтөч дээрээ күүкиг хэрхэн зөвшөөрөх вэ?
- Хэрвээ би идэвхжүүлсэн лиценз кодоо өөр нэг хэрэглэгчийн бүртгэлээр ашиглахыг хүсвэл яах хэрэгтэй вэ?
- mozaBook-ийг хэрхэн цонхонд ажиллуулж болох вэ?
- mozaBook-ийг шинэчилсний дараа dll файл дутуу байх
- Би лицензээ идэвхжүүлж чадсангүй, алдаа зааж байна. Би яах хэрэгтэй вэ?
- Би ямар лицензтэй вэ? Миний лиценз код ямар төрлийн цахим агуулгад хэндах эрхийг олгодогийг хаанаас олж мэдэх вэ?
- 3D тоглуулагч Windows 7 дээр ажиллахгүй байна
- mozaWeb хөтчийг ашиглана уу
- 3D тоглуулагчийг тохируулгаар өгөгдсөнөөс өөр хавтсанд хэрхэн суурилуулах вэ?
- Надад хэд хэдэн хэрэглэгчийн бүртгэл байгаа, тэдгээрийгээ нэгтгэмээр байна.
- mozaBook-г эхлүүлэх үед надад прокси тохиргооны талаар алдааны мессеж ирдэг.
- mozaBook яагаад mozaWeb сервертэй холбогдож чадахгүй байна вэ?
- Би хэрхэн Багш бүртгэлрүү шилжиж болох вэ?
- Серверт холбогдох боломжгүй үед mozaBook-ээс хэрхэн санал хүсэлт илгээх вэ?
- Би Chromebook ашигладаг. 3D үзэгдлүүдийг хэрхэн нээх вэ??
- mozaWeb дээр хэрхэн видео хурал үүсгэж болох вэ?
- Видео хурлын холбоосуудыг хэрхэн устгаж болох вэ?
- mozaBook-ийг администраторын хувьд хэрхэн суулгавал зохих вэ? Чимээгүй суулгалт хийх боломжтой юу?
- "Хуудсыг боловсруулах үед алдаа гарлаа." гэсэн алдааны мессеж гарч ирвэл би юу хийх ёстой вэ?
- Android интерактив самбар дээр mozaBook програмыг хэрхэн ашиглах вэ?
- mozaBook-ийг Linux-тай компьютер дээр суулгах боломжтой юу?
- 3D үзэгдлүүдийг Android-той интерактив самбар дээр хэрхэн нээж болох вэ?
- Mozaik-ийн сургалтын бүтээгдэхүүнүүдийн VR тохиромжтой байдлын гарын авлага
- mozaBook дээр хэрхэн GeoGebra агуулгыг нээж болох вэ?
- Лицензийн кодын хугацааг хэрхэн уртасгах вэ?
- mozaBook-ийн дотоод хэрэглэгчийг хэрхэн устгаж болох вэ?
- School Admin эрхийг хаанаас олж авч болох вэ, мөн үүнийг юунд хэрэглэх вэ?
mozaBook-ийг хэрэглэх үед асуудал гарсан тохиолдолд бид mozaBook-ээс Санал хүсэлт илгээхийг зөвлөж байна. Гэхдээ зарим үед mozaBook нь mozaWeb серверт холбогдох боломжгүй тохиолдол байж болох ба ийм үед дараах алдааны мессеж гарах болно:
Уг үйлдлийг гүйцэтгэхэд mozaWeb серверт холбогдох шаардлагатай. Серверт одоохондоо холбогдох боломжгүй байна.
Энэ тохиолдолд Санал хүсэлтийг уламжлалт аргаар илгээх боломжгүй байдаг. Гэхдээ үүнийг ч бас шийдэх боломжтой. Алдааны мессежийг хаасны дараа Shift + Ctrl + Alt + L товчуудыг дараарай. Энэ үед mozaBook нь Санал хүсэлтээр илгээх цагийн тэмдэглэлүүдийг (лог-уудыг) таны desktop дээр zip файлд хадгалах болно. Танд энэ талаар мэдэгдлийн цонх бас мэдэгдэх болно.
Desktop дээр хадгалсан mozaBook_xxxxxxxx_xxxxxx_log.zip файлыг support@mozaweb.com хаягруу асуудлын товч тайлбарын хамтаар илгээх хэрэгтэй.
mozaBook яагаад mozaWeb сервертэй холбогдож чадахгүй байна вэ?
mozaBook дотор санал хүсэлт, алдааны мэдэгдлийг хэрхэн илгээх вэ?