- Хэрхэн шинэ mozaWeb бүртгэлийг үүсгэж болох вэ?
- mozaWeb бүртгэл юунд хэрэгтэй вэ?
- mozaWeb бүртгэлдээ хэрхэн нэвтрэх вэ?
- Надад хэд хэдэн хэрэглэгчийн бүртгэл байгаа, тэдгээрийгээ нэгтгэмээр байна.
- Би хэрхэн Багш бүртгэлрүү шилжиж болох вэ?
- Нууц үг/нэвтрэх мэдээллийг өөрчлөх
- Нууц үгээ мартсан
- Хэрэглэггчийн бүртгэлээ хэрхэн устгаж болох вэ?
- Би хөтөч дээрээ күүкиг хэрхэн зөвшөөрөх вэ?
Хэрвээ та нууц үгээ мартсан бол шинэ нууц үг тохируулах боломж бий. Үүний тулд хуудасны толгой хэсгээс нэвтрэх самбарыг нээгээд (1), Нууц үгээ мартсан-ийг сонгоорой (2):Дараагийн алхамд нь бүртгэлээ үүсгэхдээ өгсөн имэйл хаягаа оруулаарай.
Анхаарна уу! Бид танд зөвхөн бүртгэлээ үүсгэхдээ өгсөн имэйл хаягруу шинэ нууц үг тохируулахад шаардагдах мэдээллийг явуулах боломжтой!
Үүний дараа таны оруулсан имэйл хаягруу бүртгэлдээ шинэ нууц үг тохируулах холбоосыг тлгээх болно. Хэрвээ та энэ имэйлийг харахгүй байгаа бол spam хавтсыг бас шалгаарай. Хэрвээ шинэ нууц үг тохируулах захидал таны имэйл хаягруу 24 цагийн дотор очоогүй бол манай хэрэглэгчийн үйлчилгээний газартай support@mozaweb.com хаягаар, эсвэл дараах холбоос дээр даран холбогдоно уу:
https://www.mozaweb.com/en/portal.php?cmd=contact_us&ref=help
Хэрвээ та хэрэглэгчийн нэрээ, эсвэл нууц үгээ мартсан бол энэ талаар дээрх имэйл хаягаар бидэнд мэдэгдээрэй, манай ажилтнууд танд туслах болно.